Welcome New Students of SMP 9 Kota Serang. Know Your Learning Style andKind

Pic from library.ucsc.edu


The new academic year of 2019/2020 has come. Welcome to the new students of SMP 9 Kota Serang.

I am looking forward to your involvement and attentiveness in gaining knowledge and self-improvement. Let’s prepare ourselves with the best support we can give to strengthen our motivation and effort for a brighter future.

Every student has the same opportunity to make use of this site as one of one’s source of learning. As the teacher, I feel privileged if you would visit this blog regularly to be well informed and connected.

As a beginning, let's make a self-survey of what our type of learning is. Just simply click on this link, then fill in the survey questions to know.

And to know what kind of student are you, check up some questions here.

Happy surfing.


I'm better when I try. - Rizkha Destianri Ridwan

Selamat datang siswa baru SMP 9 Kota Serang. Yuk, kenali gaya belajarmu dan tipe pelajarmu.


Tahun Pelajaran baru 2019/2020 telah tiba. Selamat datang pada seluruh siswa baru di SMP 9 Kota Serang.

Saya tunggu keterlibatan dan perhatianmu dalam menggapai ilmu pengetahuan dan peningkatan kualitas diri. Mari persiapkan diri kita dengan dukungan terbaik yang bisa kita haturkan untuk memperkuat semangat dan usaha kita menuju masa depan cemerlang.

Setiap siswa memiliki kesempatan yang sama untuk memanfaatkan laman ini sebagai salah satu sumber belajar. Sebagai guru, saya merasa tersanjung jika kamu dapat mengunjungi laman ini dengan rutin sehingga tidak ketinggalan informasi.

Sebagai permulaan, mari mengisi survey diri mengenai tipe pembelajar kita. Cukup klik link ini, lalu isi jawaban sesuai dengan kondisimu untuk tahu jawabannya.

Dan untuk mengetahui siswa seperti apakah kamu, bisa ceklis pertanyan di laman ini.

Selamat berselancar.
Saya jadi lebih baik saat saya berusaha. -Rizkha Destianri Ridwan

Comments

Post a Comment